He eivät voi pidättää sinua, jos he eivät pysty löytämään sinua. Tässä mukautetussa ajoneuvossa on kotitekoinen sähkölaite, joka häiritsee ctOS:n jäljityslaitteita. Paketti sisältää Void Dasher -auton.