"Hyvät herrat, lähdemmekö matkaan?" Tällä brittiaiheisella paketilla varmistat, että matkustat tyylillä, teit sen sitten kuningattaren tai maan puolesta. Sisältö: – täysi asukokonaisuus – maalipinta ajoneuvoille – pintakäsittely aseille – tarroja radio-ohjattaville laitteille. Löydät avatut esineet niitä tarjoavista kaupoista: Wardrobe, Car on Demand -sovellus tai 3D-tulostin missä tahansa hakkeritilassa.