"Jos aiot tehdä jotain, tee se niin, että se näkyy." Modernistiliike uudisti taiteen ja kulttuurin säännöt, jonka ansiosta rohkeat kuviot sekä voimakkaat värit tekevät edelleen vaikutuksen. Pidit sitten taiteesta tai halusit vaan laittaa säännöt uusiksi, nämä pop-taideteemat pitävät huolen, että tulet huomatuksi. Sisältö: – täysi asukokonaisuus – maalipinta ajoneuvoille – pintakäsittely aseille – tarroja radio-ohjattaville laitteille. Löydät avatut esineet niitä tarjoavista kaupoista: Wardrobe, Car on Demand -sovellus tai 3D-tulostin missä tahansa hakkeritilassa.