«Alle har hemmeligheter som ingen kan gjemme.» Fra de tøffeste gatene til de mørkeste krokene på nett, det er ingen sannhet du ikke kan finne. Ingen hemmelighet er trygg, med dette settet av GRATIS privatdetektiv-utstyr. Inneholder: - Komplett sett med klær. - Tilpasset lakkering til kjøretøy.