"Kuninkaallisuus on mielentila.” On muoteja, joihin aika ja välimatka eivät pysty vaikuttamaan. Kaupungin uutena prinssinä on täysin normaalia tehdä suuri vaikutus. Sisältö: – täysi asukokonaisuus – maalipinta ajoneuvoille – pintakäsittely aseille – tarroja radio-ohjattaville laitteille. Löydät avatut esineet niitä tarjoavista kaupoista: Wardrobe, Car on Demand -sovellus tai 3D-tulostin missä tahansa hakkeritilassa.