”Avaa kolmas silmäsi.” Puhu, ja katraasi kuuntelee. Kulttiaiheisella varustuksella kukaan ei kiistä karismaasi. Sisältö: - täysi asukokonaisuus - maalipinta ajoneuvoille - mukautettu ulkoasu aseille - tarroja radio-ohjattaville laitteille Avatut esineet ovat saatavilla niitä myyvistä kaupoista: Wardrobe, Car on Demand -sovellus tai 3D-printteri missä tahansa hackerspace-tilassa.