Pakkaus sisältää : - Pixel Art -mukautuspaketti - Guts, Grit and Liberty -mukautuspaketti - Twitch-huppari Marcusille - 5 000 DedSec-seuraajaa Paketin mukana tulee sisältöä, jonka olet saattanut ostaa jo aiemmin.