"Palkkasotilaat, sotamiehet." Yksikään alue tai tehtävä ei ole liian vaarallinen ammattisotilaille. Laita varusteet kuntoon ja pidä silmäsi auki. Sisältö: - täysi asukokonaisuus - maalipinta ajoneuvoille - mukautettu ulkoasu aseille - tarroja radio-ohjattaville laitteille Avatut esineet ovat saatavilla niitä myyvistä kaupoista: Wardrobe, Car on Demand -sovellus tai 3D-printteri missä tahansa hackerspace-tilassa.