”Kaduilta...” Yhden hakkerin roska on toisen aarre, kuten pahvireppu. Ekologista ja tyylikästä! Piileskele unohdettujen parissa tällä käytänöllisellä varusteella. Sisältö: - täysi asukokonaisuus - maalipinta ajoneuvoille - mukautettu ulkoasu aseille Avatut esineet ovat saatavilla niitä myyvistä kaupoista: Wardrobe, Car on Demand -sovellus tai 3D-printteri missä tahansa hackerspace-tilassa.