”Turvallisuus on vain harhakuvitelma.” Osa hakkereista haluaa nähdä kaiken palavan maan tasalle. Näytä pimeä puolesi tällä yksiväristen varusteiden paketilla. Sisältö: - täysi asukokonaisuus - maalipinta ajoneuvoille - mukautettu ulkoasu aseille - tarroja radio-ohjattaville laitteille Avatut esineet ovat saatavilla niitä myyvistä kaupoista: Wardrobe, Car on Demand -sovellus tai 3D-printteri missä tahansa hackerspace-tilassa.