Watch Dogs: Legion - Ultimate Pack
Watch Dogs: Legion Ultimate Pack sisältää Urban Jungle Packin, joka sisältää kolme erilaista hahmoa omine kykyineen ja ulkoasuineen, kolme maskia sekä Premium Booster Packin!