Watch Dogs: Legion - Ultimate Edition
Ultimate Edition sisältää digitaalista lisäsisältöä, Season Passin ja VIP-statuksen neljäksi viikoksi. Season Pass sisältää yhden merkittävän laajennuksen, mukaan lukien paluun tekevä Aiden Pearce täysin pelattavana hahmona. Mukana on myös uutta Watch Dogs: Legion -sisältöä – lisätehtäviä, neljä kuuluisaa sankaria omilla kyvyillään ja pääsy Original Watch Dogs Complete Editioniin! Ultimate Editionin digitaalinen sisältö: – Urban Jungle Pack, joka sisältää kolme erilaista hahmoa omine kykyineen ja ulkoasuineen – kolme uutta maskia – neljän viikon VIP-status. Vie vastarinta askeleen pidemmälle ja taistele ystäviesi kanssa Online-tilan uusissa tehtävissä.