Watch Dogs: Legion - Resistance Edition -paketti
Anna joukoillesi ainutlaatuinen ilme Resistance Editionilla: Resistant Pack: avaa uusi hakkerihahmo Lynx, jolla on eläimen inspiroima maski ja asu, ja saa yhden viikon VIP-status, jolla ansaitset pelivaluuttaa nopeammin.