Wasteland 3: Cult of the Holy Detonation
Syvällä Cheyennevuoren sotilaskompleksissa mutanttikultti palvoo muinaista jumaluutta, jota he kutsuvat Holy Detonationiksi – staasissa olevaa ydinasetta. Oli se sitten jumala, tieteellinen koe tai vahingossa tapahtunut ihme, Detonationin energia pystyisi tarjoamaan voimaa Colorado Springsille sadoiksi vuosiksi tai tuhoamaan sen maan tasalle hetkessä. Sotivilla kulteilla on omat mielipiteensä siitä, kenen pitäisi saada kunnioittaa heidän jumalaansa, ja sinun täytyy pakottaa tiesi alttarille. Tämä on Rangerien viimeinen tehtävä Coloradossa, ja lopputulos on varmasti räjähtävä – tavalla tai toisella. Cult of the Holy Detonation laajentaa Wasteland 3 -kokemusta pääsyllä Cheyennevuoren rakennuskompleksiin, joka on täynnä uusia hahmoja, vihollisia, haastavia taisteluita sekä voimakkaita uusia aseita ja haarniskoja. Rangereista koostuvaa ryhmääsi koetellaan ennennäkemättömällä tavalla tavoitepohjaisissa kohtaamisissa, jotka lisäävät luovan vivahteen ennestään syvälliseen vuoropohjaiseen taktiseen taisteluun. Rangerit kohtaavat valtavan ylivoiman, kun heidän on suljettava reaktorit, puhdistettava tuuletusjärjestelmät ja otettava käyttöön puolustustoimia, joilla he voivat pysäyttää loputtoman aallon vaarallisia mutantteja ja koneita ränsistyneen sotilasbunkkerin sisällä.