WARRIORS OROCHI 3 Ultimate NEW BGM PACK
Tämän latauksen avulla suoritetuille tasoille voidaan asettaa valittavaa taustamusiikkia. Nauti suosikkitasoillasi tuoreesta tuulahduksesta uuden taustamusiikin avulla. * Lisätty taustamusiikki: "Mirror World -SACRED HORIZON-" "Mystic Realm -ORIENTAL EDEN-"