WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - WEI
Wein alaisuudessa oleville 16 hahmolle voi valita uusia erikoisasuja, jotka pohjautuvat DYNASTY WARRIORS: Strikeforce -sarjan malleihin.