WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - SHU
Shun alaisuudessa oleville 17 hahmolle voi valita uusia erikoisasuja, jotka pohjautuvat DYNASTY WARRIORS: Strikeforce -sarjan malleihin.