WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 2
Other 2:n alaisuudessa oleville 15 hahmolle voi valita uusia erikoisasuja, jotka pohjautuvat DYNASTY WARRIORS: Strikeforce- tai DYNASTY WARRIORS -sarjan malleihin.