WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 1
Other 1:n alaisuudessa oleville 16 hahmolle voi valita uusia erikoisasuja, jotka pohjautuvat DYNASTY WARRIORS: Strikeforce- tai DYNASTY WARRIORS -sarjan malleihin.