WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - JIN
Jinin alaisuudessa oleville 9 hahmolle voi valita uusia erikoisasuja, jotka pohjautuvat DYNASTY WARRIORS: Strikeforce -sarjan malleihin.