WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 2
Tämä pakkaussetti tarjoaa alkuperäiset kakkosasut kaikille 65 upseerille, jotka esiintyvät DYNASTY WARRIORS 7- ja DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends -peleissä. Piristä suosikkikenttiäsi näillä asuilla. *ALKUPERÄISTEN DW7-ASUJEN PAKKAUS 6–9 sisältyy tähän settiin.