Warriors of the North
Battle Brothersin "Warriors of the North" -lisäosa laajentaa peliä entistä selkeämmällä pohjoisella alueella sekä erilaisilla, palkkasoturijoukkueellesi valittavilla aloitusskenaarioilla. Kohtaa taistelussa täysin uusi barbaariryhmä, käytä uusia viikinki- ja rus-aiheisia varusteita ja seuraa "Ijirokin" - jäisessä pohjoisessa asuvan myyttisen olennon - legendaa! Piirteet: - Alkuperiä - Valitse yksi kymmenestä eri alkuperästä ja pelaa pohjoisen barbaareilla, talonpoikaismiliisillä tai kultistijoukolla. Jokaisella alkuperällä on erityiset säännöt, jotka muokkaavat kampanjasi täysin eri kokemukseksi alusta loppuun. - Uusia vastustajia - kohtaa pohjoisten barbaarien täysin uusi ryhmä, jolla on omat varusteensa ja ainutlaatuiset mekaniikkansa. - Legendaarisia tapahtumapaikkoja - Vieraile kahdessa uudessa legendaarisessa tapahtumapaikassa ja taistele kahta uutta pomoa vastaan tehtävässä, joka johtaa legendaarisen palkinnon voittamiseen. - Mestareita - Jahtaa vihollisen mestareita ja kohtaa heidät taistelussa saadaksesi kuuluisat esineet omaksesi. - Uusia bannereita ja varusteita - Pukeudu tyylikkäästi uusia viikinki- ja rus -tyylisiä bannereita, kilpiä, kypäriä ja haarniskoja käyttäen. Käytä uusia aseita ja päästä uusi pohjolan sotakoira valloilleen! - Uusia tehtäviä ja tapahtumia - ansaitse paikkasi pohjoisessa hyväksymällä uusia tehtäviä. Syvenny palkkasoturijoukon johtamiseen entistäkin havainnollisemmissa pelitapahtumissa. - Uutta musiikkia - Kaksi uutta musiikkiraitaa säestää sinua seikkailuissasi.