WARRIORS: Abyss - SAMURAI WARRIORS Classic Costume Set
Tämä paketti, joka sisältää 68 SAMURAI WARRIORS -sarjan sankareiden (heroes) pitämää asua, tulee saataville tutoriaalin läpäisyn jälkeen. Huomaa: – Voit lukea lisätietoja tämän paketin sisältämistä sankareista pelin virallisilta kotisivuilta. – Tuote WARRIORS: Abyss - Hack'n'Dash Ultimate Edition sisältää myös tämän sisällön peruspelin ohella. Varmista, että olet valinnut oikean tuotteen, ennen kuin viimeistelet oston.