Warlander - 7900 Goldings
Hanki 6500 kultarahaa ja 1400 kultarahaa bonuksena tässä arvopaketissa! Goldingeilla voi hankkia muokattavia esineitä, kuten Glamouria, avatarin osia ja emotekstejä, sekä hahmopaikkoja, pakkipaikkoja, aurakristalleja ja boostereita. Käytä Goldingeja lisätäksesi väriä WARLANDERin maailmaan!