Warlander - 500 Goldings
Hanki 500 kultausta. Goldingilla voi hankkia muokattavia esineitä, kuten Glamouria, avatarin osia ja emotekstejä, sekä hahmopaikkoja, pakkipaikkoja, aurakristalleja ja boostereita. Käytä Goldingeja lisätäksesi väriä WARLANDERin maailmaan!