Warlander - 2100 Goldings
Hanki 1850 kultarahaa ja 250 kultarahaa bonuksena tässä arvopaketissa! Goldingeilla voi hankkia muokattavia esineitä, kuten Glamouria, avatarin osia ja emotekstejä, sekä hahmopaikkoja, pakkipaikkoja, aurakristalleja ja boostereita. Käytä Goldingeja lisätäksesi väriä WARLANDERin maailmaan!