Warlander - 11000 Goldings
Hanki 9000 kultarahaa ja 2000 kultarahaa bonuksena tässä arvopaketissa! Goldingeilla voi hankkia muokattavia esineitä, kuten Glamouria, avatarin osia ja emotekstejä, sekä hahmopaikkoja, pakkipaikkoja, aurakristalleja ja boostereita. Käytä Goldingeja lisätäksesi väriä WARLANDERin maailmaan!