Warlander - 1025 Goldings
Hanki 925 kultarahaa ja 100 kultarahaa bonuksena tässä arvopaketissa! Goldingeilla voi hankkia muokattavia esineitä, kuten Glamouria, avatarin osia ja emotekstejä, sekä hahmopaikkoja, pakkipaikkoja, aurakristalleja ja boostereita. Käytä Goldingeja lisätäksesi väriä WARLANDERin maailmaan!