Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest of Sigmar
Uusi ura Victor Saltzpyrelle Warrior Priest of Sigmar taistelee pahuutta vastaan kaikissa sen muodoissa eikä epäröi astua lähitaisteluun pyhän päämäärän suojeluksessa. Warrior Priestinä Saltzpyre tukeutuu uskoonsa, joka vahvistaa hänen iskujaan ja suojaa häntä vahingolta. Apunaan uskolliset vasaransa, jotka voi yhdistää niin kilpeen kuin kirjaankin, hän kutsuu itse jumalia apuun valaen uskoa tovereihin ja kylväen kauhua vihollisiin. Rankaise kerettiläisiä uusilla, uniikeilla asetyypeillä: Reckoner-sotavasaralla ja Skull-Splitter-vasaralla & Blessed Tome -kirjalla Hienosäädä taistelutaktiikoitasi Skull-Splitter-vasaran mahdollistamilla aseyhdistelmillä: Herätä Sigmar’s Glory käyttämällä sitä yhdessä Blessed Tome -kirjan kanssa. Yhdistämällä sen kilpeen saavutat täydellisen hyökkäyksen ja puolustuksen tasapainon. Tai kylvä tuhoa käyttämällä kahta Skull-Splitter-vasaraa. Tartu kilpeen ja varstaan ja varmista hurmeiset katumusharjoitukset. Ota vastaan Sigmarin siunaus Warrior Priestin uudella, ainutlaatuisella kykypuulla. Vapauta jumalalliset voimat ja iske Pactswornit tai vahvista liittolaisiasi uusilla kyvyillä. Pukeudu pyhiin kaapuihin ja panssareihin eksklusiivisella hahmomallilla ja nauti uusista repliikeistä. Muuta Warrior Priest of Sigmarisi ulkoasua uusilla kosmeettisilla esineillä. Kosmeettiset esineet: 1 uusi hahmomalli 1 uusi värimalli 5 uutta hattua 5 uutta Skull-Splitter-vasarailluusiota 5 uutta Reckoner-sotavasarailluusiota 5 Dual-wield Skull-Splitter -illuusiota 5 Skull-Splitter ja kilpi -illuusiota 5 Skull-Splitter ja Blessed Tome -illuusiota 5 varsta ja kilpi -illuusiota 3 muotokuvakehystä 6 eksklusiivista maalausta 1 uusi ensiluokkainen kosmeettinen tavara HUOMAA: Kun ostat Warhammer: Vermintide 2 – Warrior Priest -uran, saat 325 shillinkiä (pelinsisäistä valuuttaa), jotka voit käyttää pelin omassa kaupassa.