Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
Sister of the Thornit ovat Arielin, elämää puhaltavan Athel Lorenin kuningattaren, maineikkaita palvelijattaria. Mutta heidän joukossaan on niitä, jotka liehittelevät mielellään synkempiä voimia. Nyt kun Kerillian on syntynyt uudelleen heidän riveihinsä, käy taistoon loitsuin ja seipäin. Paranna ja suojaa hänen liittolaisiaan antamalla luonnon loiston virrata lävitsesi. – Vapauta Jumalattaren lahjat kahdella uudella asetyypillä: Briar Javelinilla ja Deepwood Staffilla. – Syleile luonnon kudelmaa uudella, uniikilla kykypuulla. – Nauti luonnon rikkauksista eksklusiivisen hahmomallin ja uusien repliikkien avulla. – Kanna mukanasi Cadain ja Cytharain siunauksia ja käytä niitä muiden sankarien vahvistamiseen ja suojaamiseen. – Muuta Sister of the Thornisi ulkoasua uusilla kosmeettisilla esineillä. Kosmeettiset esineet: 5 uutta Briar Javelin -illuusiota 5 uutta Deepwood Staff -illuusiota 4 uutta sankarin värimallia 4 uutta hattua 3 uutta muotokuvaa 6 eksklusiivista maalausta HUOMAA: Kun ostat Warhammer: Vermintide 2 – Sister of the Thorn -uran, saat 335 shillinkiä (pelinsisäistä valuuttaa), jotka voit käyttää pelin omassa kaupassa.