Warhammer: Vermintide 2 - Molten Soul
Molten Soul -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Sienna Fuegonasukselle: Immolator’s Casket -päähineen ja Blazing Soul Raiment -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Sienna Fuegonasuksen Unchained-uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Immolator’s Casket – päähine Aina raivoa ei voi kesyttää – joskus sen voi vain teljetä häkkiin. Kun velho käy toimeen, ilmassa leijuu kuuman metallin ja palaneen lihan tuoksu. Blazing Soul Raiment – hahmomalli Joillekin velhoille tämän vaateparren ainoa funktio on rajoittaa, ei toimia pukineena.