Warhammer: Vermintide 2 - Karak Norn Hold-Keeper
Karak Norn Hold-Keeper sisältää kaksi premium-esinettä Bardin Gorekssonille: Gungasti-hatun ja Valaya’s Hearthguard -mallin. Esineitä voi käyttää Bardin Gorekssonin Ironbreaker-uralla. Tietoa kosmeettisista esineistä: Gungasti – hattu Vaikuttava kypärä, joka on saanut nimensä kääpiöiden musiikki-instrumentista, jota kypärän sarvet muistuttavat. Valaya’s Hearthguard – malli Kullattu Dawi Ironbreakerin panssari. Hän on aina valmis puolustamaan ahjoaan ja kotiaan.