Warhammer: Vermintide 2 - Elithis Pilgrimage
Elithis Pilgrimage -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Victor Saltzpyrelle: Beast-Hunter’s Hat -päähineen ja Hellhunten’s Hauberk -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Victor Saltzpyren Witch Hunter Captain -uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Beast-Hunter’s Hat – päähine Päähine temppeliherralle, joka on tottunut jäljittämään kirottuja Chaoksen lapsia, piileskelivät he sitten missä tahansa. Helhunten's Hauberk – hahmomalli Pahamaineisen epäkuolleiden surmaajan, Joseph von Helhuntenin, vaatekerta. Tälle miehelle ei pidä ryppyillä, olit sitten epäkuollut tai tavallinen kuolevainen.