Warhammer: Vermintide 2 - Dashing Rogue
Dashing Rogue -kokoelma sisältää kaksi premium-esinettä Victor Saltzpyrelle: Friedhelm’s Flamboyance -hatun ja Gambler’s Glamour -mallin. Esineitä voi käyttää Victor Saltzpyren Bounty Hunter -uralla. Tietoa kosmeettisista esineistä: Friedhelm's Flamboyance – hattu Ilmeisesti höyhenissä on ripaus taikavoimaa... Mutta kenen toimesta ja mitä varten, se on unohtunut ajan virtaan. Gambler's Glamour – malli Kauniisti leikattu komeakankainen puku, joka on suunniteltu häikäisemään. Ostettu epäilemättä hämärin varoin.