Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tri-Skull Crown
Ladattava Kolmikalloinen kruunu -sisältöpaketti sisältää kosmeettisen premium-hatun Sienna Fuegonasukselle. Kosmeettista esinettä voi käyttää Sienna Fuegonasukselle Taisteluvelhouralla. Tietoa kosmeettisesta esineestä: Kolmikalloinen kruunu – hattu Valon velholla on harvoin pulaa kalloista, vaikka useimmat on ehkä pyyhittävä ensin puhtaaksi.