Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tax Collector's Cap
Ladattava Veronkantajan lakki -sisältöpaketti sisältää kosmeettisen premium-hatun Victor Saltzpyrelle. Kosmeettista esinettä voi käyttää Victor Saltzpyren Palkkiometsästäjä-uralla. Tietoa kosmeettisesta esineestä: Veronkantajan lakki – hattu Pidä tikari aina lähellä. Et voi koskaan tietää, milloin joku haluaa hyvityksen.