Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Solstice Warden's Forbearance
Päivänseisauksen vartijan kärsivällisyys kokoelma sisältää kaksi premium-ulkoasuesinettä Victor Saltzpyrelle: Päivänseisauksen vartijan huppu -päähineen ja Päivänseisauksen vartijan kärsivällisyys -hahmoskinin. Näitä ulkoasuesineitä voi käyttää Victor Saltzpyren Witch Hunter Captain -uralla. Tietoja ulkoasuesineistä: Päivänseisauksen vartijan huppu -päähine Jäisen metallin puraisu poskelle on vain yksi koettelemus Sigmarin nimissä. Päivänseisauksen vartijan kärsivällisyys -hahmoskini Oikeudenmukaisuuden voima tarjoaa, jos ei lämpöä tai lohtua, niin ainakin suvaitsevaisuutta kestää sitä, mitä velvollisuuden takia on siedettävä.