Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sneaker's Helm
Ladattava Hiiviskelijän kypärä -sisältöpaketti sisältää kosmeettisen premium-hatun Markus Kruberille. Kosmeettista esinettä voi käyttää Markus Kruberin Metsästäjäuralla. Tietoa kosmeettisesta esineestä: Hiiviskelijän kypärä – hattu Jotkut metsästäjät uskovat, että ketun omaksuminen toteemiksi tekee heistä parempia hiiviskelijöitä. Se saa heidät ainakin erottumaan joukosta.