Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sigmar's Prophet
Sigmar’s Prophet on kokoelma kosmeettisia premium-esineitä, ja se sisältää hahmomallin ja päähineen Victor Saltzpyrelle. Sigmar’s Prophet -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Victor Saltzpyrelle: Ratechism-päähineen ja Flagellant of the Twin-Tailed Comet -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Victor Saltzpyren Zealot-uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Ratechism – päähine Epävirallisen lahkon (jossa on yksi harhainen jäsen) merkki. Hänen mukaansa Sigmarin tahto välittyy selkeästi mutatoimattomien rottien vikellyksen kautta. Flagellant of the Twin-Tailed Comet – hahmomalli Puku heille, joiden järkeä tai omistautuneisuutta Sigmarille harvemmin kyseenalaistetaan. Tosin eri syystä.