Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Robes of the Illuminator
Robes of the Illuminator -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Sienna Fuegonasukselle: Scholar's Lantern Helm -päähineen ja Seeker’s Robes -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Sienna Fuegonasuksen Pyromancer-uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Scholar’s Lantern Helm – päähine Bright Wizardien suosima päähine. He näkevät mielellään, mihin ovat menossa, mutta vielä enemmän mielellään he näkyvät itse. Seeker’s Robes – hahmomalli Vaatekerta väsymättömälle tutkijalle, joka on uppoutunut myrskyisän Aqshyn salaisuuksien syövereihin.