Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Rambling Ranger
Rambling Ranger -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Bardin Gorekssonille: Ranger's Tattered Patch -päähineen ja Ranger's Wilds-Worn Garb -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Bardin Gorekssonin Ranger Veteran -uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Ranger's Tattered Patch – päähine Nähnyt parempiakin päiviä – samoin kuin ne epäonniset, jotka ovat aiemmin sitä käyttäneet. Ranger's Wilds-Worn Garb – hahmomalli Rakastettu mutta harmillisesti käyttöikänsä loppua lähestyvä haarniska voi yhä pelastaa kiipelistä.