Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Knight of the Blazing Sun
Knight of the Blazing Sun -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Markus Kruberille: Myrmidia’s Gaze -päähineen ja Armour of the Blazing Sun -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Markus Kruberin Foot Knight -uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Myrmidia's Gaze – päähine Vaikeasti kestettävä katse. Mutta älä räpäytä silmiäsi – saatat menettää pääsi. Armour of the Blazing Sun – hahmomalli Myrmidia-jumalattaren siunaama haarniska, ja sitten oikeudenmukaisuuden perikuva.