Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gladiatorial Gaze
Ladattava Gladiaattorin katse -sisältöpaketti sisältää kosmeettisen premium-hatun Kerillianille. Kosmeettista esinettä voi käyttää Kerillianin Varjo-uralla. Tietoa kosmeettisesta esineestä: Gladiaattorin katse – hattu On vaikea erehtyä kullatusta naamiosta, jota Eldrazorille eli Terien valtiaalle itsensä luvanneet käyttävät.