Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Flammenbringer
Liekintuoja-kokoelma sisältää kaksi premium-ulkoasuesinettä Sienna Fuegonasukselle: Keskitalven piikit -päähineen ja Keskitalven liekkipuku -hahmoskinin. Näitä ulkoasuesineitä voi käyttää Sienna Fuegonasuksen Pyromancer-uralla. Tietoja ulkoasuesineistä: Keskitalven piikit -päähine Voimme vain arvailla, miten kynttilät eivät sammu loppuvuoden tuulissa. Kyse on varmasti taiasta, mutta minkälaisesta? Keskitalven liekkipuku -hahmoskini Nämä turkikset ovat vaaraksi mille tahansa palavalle aineelle, ja ne on lumottu säilyttämään Aqshyn lämpöä kylmimmässäkin säässä.