Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Defender of the Eight Peaks
Defender of the Eight Peaks -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Bardin Gorekssonille: Bakbok-päähineen ja Galazklad-hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Bardin Gorekssonin Ironbreaker-uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Bakbok – päähine Ironbreakereiden suosima kypärä. Heille, jotka selvittävät välinsä mieluiten lähikontaktissa. Galazklad – hahmomalli Mestariseppä Bruk Brokkisonin suurenmoinen esimerkki panssarisepän työnjäljestä.