Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Burning Soul
Burning Soul -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Sienna Fuegonasukselle: Flame Within -päähineen ja Maven’s Cindergarb -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Sienna Fuegonasuksen Unchained-uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Flame Within – päähine Mikään ei sytytä tulta kuin loitsijan sielu – mutta sen sytyttyä tulee olla varuillaan. Maven's Cindergarb Raiment – hahmomalli Tämä kaapu on selvästi ollut liian lähellä liekkejä... mutta paloiko tuli ulkopuolella vai sisällä?