Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Blessings of the White Wolf
Valkoisen suden siunaukset -kokoelma sisältää kaksi premium-ulkoasuesinettä Markus Kruberille: Susisydänkruunu-päähineen ja Susisydänturkit-hahmoskinin. Näitä ulkoasuesineitä voi käyttää Markus Kruberin Mercenary-uralla. Tietoja ulkoasuesineistä: Susisydänkruunu-päähine Siellä, missä Ulricin sudet metsästävät, Chaoksen seuraajien on oltava varuillaan. Susisydänturkit-hahmoskini Tämä on kenties Ulricin suosikkiasuste, mutta kun sataa lunta, sen lämpö tuntuu kuin talven jumalan suosionosoitukselta.