Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Alarielle the Radiant
Alarielle Kimmeltävä -kokoelma sisältää kaksi ensiluokkaista ehostetta Kerillianille: Avelornin kruunu -päähineen ja Ishan korkehin kaapu -asun. Kerillian voi käyttää ehosteita Palvelijatar-urallaan. Ehosteista: Avelornin kruunu (jäljennös) – hattu Tai näin se vakuuttaa olevansa. Lienee kuitenkin otaksuttavissa, että Ikivaltiattaren palvelijattarilla olisi jotakin terävää sanottavaa sen ilmeisestä anastuksesta. Ishan korkehin kaapu (väärennös) – asu Asusteet, jotka kertovat kantajansa kuuluvan Ishan korkea-arvoisimpiin uskoviin kuolevaisten joukossa. Tämä ei kuitenkaan ole merkki toimimattomuudesta, sillä joskus parannus on mahdollista vasta verenvuodatuksen jälkeen.