Warhammer: Vermintide 2 - Back to Ubersreik
I Back to Ubersreik sendes spillerne tilbake til Warhammer: End Times - Vermintide med 3 oppussede Ubersreik-nivåer. Når heltene oppdager en polarisert magnetitt fra Ubersreik, sender den fastboende spionmesteren og grå trollmannen Olesya heltene inn i en illusjon av Ubersreik. Byen Ubersreik, som hevdes å være fødestedet til Sigmar, ligger ved munningen av veien Grey Lady, og etterhvert som heltene returnerer ser alt ut til å være … mer eller mindre det samme. I den andre DLC-en til Vermentide 2 returnerer heltene til Ubersreik for å avsløre den mørke hemmeligheten som skjuler seg i byen.