Warhammer Pack: Hack and Slash
Warhammer-pelien paketti eeppiseen hintaan! Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyrissa olet inkvisiittori, Imperiumin voimakkain agentti. Levitä keisarin tahtoa synkkään maailmaan ja tutki linnakeluostari Martyrin salaisuuksia. Tässä toimintaroolipelissä voit valita useista hahmoluokista ja taistella kuolemaan asti taktisissa ja väkivaltaisissa taisteluissa, joko yksin tai yhteistyötilassa. Warhammer: Chaosbane sijoittuu taikuuden hallitsemaan ja sodan runtelemaan maailmaan. Sinä olet ihmisten Imperiumin viimeinen toivo Kaaoksen laumoja vastaan. Valitse sankarisi viidestä hahmoluokasta, joilla kaikilla on omat ainutlaatuiset ja toisiaan täydentävät taitonsa. Voit pelata yksin tai jopa neljän muun pelaajan kanssa paikallisessa tai verkkoyhteistyöpelissä. Valmistaudu eeppisiin taisteluihin, joissa pääset käyttämään Vanhan maailman tehokkaimpia artefakteja.